Εφαρμογή

Βιβλιοθήκη

Επισκόπηση

Συντάκτης
ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΩ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ
Εκδότης
Rosili
ISBN: 978-9607745-32-3

Εξώφυλλο

Τίτλος

eΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Λεπτομέρειες

Η εκθετική ανάπτυξη της κάθε είδους τεχνολογίας και ειδικότερα των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας μετασχηματίζουν τον τρόπο με τον οποίο οργανισμοί και επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες τους, καθιστώντας πλέον την έννοια του ηλεκτρονικού επιχειρείν ένα αναπόσπαστο και συνεχώς αυξανόμενο μέρος του επιχειρείν. Σε αυτό το περιβάλλον, το βιβλίο προσφέρει σε επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη και σπουδαστές εκπαιδευτικών ιδρυμάτων μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ, καθώς και στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας αυτής. Τα παραδείγματα, οι μελέτες περίπτωσης, η προσιτή και τεκμηριωμένη γραφή του το καθιστούν έναν εύληπτο οδηγό μάθησης και πρακτικής εφαρμογής. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

"Κάθε ομάδα η οποία επιθυμεί να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες της ψηφιακής εποχής και να δημιουργήσει μία επιτυχημένη επιχειρηματική δραστηριότητα στον παγκόσμιο ιστό, πρέπει να σταματήσει για 24 ώρες και να διαβάσει αυτό το βιβλίο. Το συστήνω ανεπιφύλακτα". (Θεόφιλος Μυλωνάς, Πρόεδρος Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής Β. Ελλάδος / Ιδρυτής Cardisoft ΑΕ)
"Το βιβλίο αυτό είναι προσανατολισμένο στην επιχειρηματική πράξη και μπορεί να λειτουργήσει ως ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο τόσο ακαδημαϊκά όσο και στον επιχειρηματία που θέλει να ανταποκριθεί στις ανάγκες της σύγχρονης ψηφιακής εποχής". (Γεράσιμος Ισαακίδης, Ιδιοκτήτης E-LEOFOROS ΑΦΟΙ Κ. ΙΣΑΑΚΙΔΗ ΕΠΕ)
"Οι συνεχώς αναπτυσσόμενες και επεκτεινόμενες ηλεκτρονικές τεχνολογίες έχουν αλλάξει ριζικά τους κανόνες και την πρακτική του Μάρκετινγκ ενώ το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν αποκτά όλα και μεγαλύτερη σημασία σαν στρατηγική επιλογή. Το βιβλίο αυτό είναι μια σημαντική συνεισφορά στην κατανόηση της σημασίας, των αρχών και της πρακτικής του Μάρκετινγκ σαν στρατηγική για επιβίωση και επιτυχία στην παγκοσμιοποιημένη ψηφιακή αγορά. Βασισμένο τόσο στην έρευνα όσο και στην καθημερινή πρακτική το βιβλίο αυτό είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για οποιονδήποτε ασχολείται με το Μάρκετινγκ σήμερα". (Δρ. Ευθύμιος Κωνσταντινίδης, Ass. Professor Marketing, E - Media, University of Twente, The Netherlands)
Παραλαβή δεδομένων σε εξέλιξη